Forumbeheer

Hoi forumbezoekers/ wereldreizigers,

Vanaf 14 december 2009 ben ik forumbeheerder van dit forum. Ik zal mijzelf even voorstellen:

Ik ben Anne-Jitske, 30 jaar en afgestudeerd als sociaal-wetenschapper. Ik heb een Master gevolgd over multiculturalisme. Mijn interesse is hiervoor gewekt mede door te reizen.

Reizen is mijn grote passie en ik ben in 2007 twee maanden door Vietnam getrokken, van Zuid naar Noord, om het regenseizoen een beetje te ontlopen. Dat is trouwens aardig goed gelukt! Ik ben in deze twee maanden helemaal verliefd geworden op het land. De mensen zijn zo leuk en vriendelijk en de natuur is enorm gevarieerd. Ik heb dus een erg leuke ervaring achter de rug en om die reden heb ik mij met veel enthousiasme aangemeld als forumbeheerder.

Ik hoop mede met jullie goede tips uit te wisselen over reizen door Vietnam en het forum interactief, informatief, overzichtelijk en gezellig te houden. Tot forums!

Groetjes,

Anne-Jitske

Hoi hoi!

Ga je nog vaak terug naar vietnam?

en je bent er twee maanden geweest, gewoon om rond te reizen??

Groetjes sara

Ja, inderdaad om rond te reizen. We zijn van plan om weer terug te gaan, maar wanneer is nog even bezien, want we hebben net een huis gekocht.

Overigens wil ik ook even laten weten dat ik de komende week wat minder online zal zijn vanwege familie omstandigheden. Maar ik ga er vanuit dat het helemaal goed gaat komen op het forum. Jullie geven goede tips en stellen goede vragen. De redactie is ook op de hoogte gesteld. Tot snel!

Groetjes, Anne

Hey anne- j

ik hoop dat t in je prive weer wat beter gaat.

Maak je geen zorgen over minder online zijn… Ton ik nemen voor je waar… Whaaaaahaaaaaa

Nou, Ton en Sara, bedankt voor het waarnemen :wink: En alle anderen natuurlijk ook bedankt voor jullie input.

Ik ga langzamerhand weer wat meer online zijn.

Groetjes, Anne