Na drie jaar enthousiast forumbeheer te zijn geweest van het Vietnam Reisforum op Wereldwijzer, geef ik het stokje door aan Ton. Ik ga me nu volledig richten op de reisredactie en ik denk niet dat het kwaad kan om een goede Vietnamkenner op het forum te zetten, gezien ik alweer vijf jaar geleden in Vietnam ben geweest.
Uiteraard zal ik het forum nog bezoeken, want Vietnam blijft een bijzonder plekje in mijn hart houden.
Ton, heel veel succes en ik heb alle vertrouwen in je! :cheer:
Mag ik je bedanken voor de 3 jaar inzet op het Viet Nam forum.
Ik hoop dat het door jouw uitgeschreven vertrouwen niet beschaamd gaat worden door mij.
Ik heb er veel zin in , maar ontbeer natuurlijk wel de ervaring van jouw, dus ben blij dat jij, Anne , en anderen mensen van deze site, het een beetje in de gaten en mij met raad en daad willen bijstaan de eerste periode.
Nogmaals bedankt voor je vertrouwen en hoop, denk het wel, dat we nog wel regelmatig wat van je kunnen lezen op dit forum.
aAllereerst anne bedankt voor de geweldige support die wij van jou hebben gekregen de afgelopen tijd. Succes in je andere job. Ik had het trouwens al gelezen omdat Mark stopt.
Beste Ton, zoals je weet probeer ik ook iets te betekenen voor het Vietnam forum.Daar waar nodig zal ik proberen om je met raad en daad bij te staan. Veel succes en wij komen elkaar op het forum nog weleens tegen.
ook nog een bedankje van mijnetwege … jouw inbreng gaf hoedanook iets
extra aan onze vietnam-ervaring … en buiten die ene keer dat je stiekem …
m’n “tekst” wijzigde … , en die andere keer dat je niet kon wachten tot
ik terug was, om m’n foto te beoordelen … … heb ik niets dan lof over jou !
Anne , misschien kruisen ons wegen nog eens in Polen …of is ook dat hoofdstuk afgesloten ?
In ieder geval hou ik er je aan …dat je straks toch nog de rest van jouw backpackers-merrie prijs geeft …
ik ben geen enthousiaste Vietnam bezoeker (Thailand is mijn land), maar hou hier op ww alle landen in zuid oost azie in de gaten en lees mee op de fora over deze landen. het Vietnam forum is daarbij (na Thailand) mijn favoriete forum mede of vooral door de vele informatie welke hier vol respect voor andere meningen met elkaar gedeeld wordt. Anne je hebt hier een prima job geleverd!! en ik denk/weet dat Ton een uitstekende opvolger zal zijn.
Anne bedankt en Ton succes
Dank jullie wel allemaal! Naar mijn idee is Ton zeker een goede opvolger!
Het Polen hoofdstuk zal ook afgelopen zijn, zodat ik echt al mijn Wereldwijzer-tijd in de reisredactie kan stoppen. En blijf zeker spieken op het Vietnamforum!
ben hier natuurlijk nog niet lang maar heb al veel adviezen gehad.helemaal top anne veel succes.
En gefeliciteerd ton,heb al veel aan je leuke verhalen plezier beleeft.
Nog een paar weken dan is het zover kijk er echt naar uit en zal ook zeker nog adviezen nodig hebben.
gr ton en karin