Fort Lauderdale, Florida, 02-11-2007 t/m 18-11-2007

Hola mede-reisgenoten,
Ik ben een jonge vrouw van 28 en heb al een ticket geboekt naar Fort Lauderdale, Florida voor bovengenoemde periode.
De bedoeling was dat ik daar een vriend zou opzoeken, daar ook zou verblijven en dat hij mij de omgeving zou laten zien in zijn vrije tijd.
Echter is het probleem ontstaan dat hij daar een meisje heeft leren kennen en nu eigenlijk niet meer met mij op pad wil, mij zelfs liever niet meer als tijdelijke huisgenoot heeft.
Daar ik mijn welverdiende vakantie niet zomaar wil opgeven, ben ik op deze site beland.
Mocht jij je net als ik in genoemde periode bevinden in Fort Lauderdale of omgeving, stuur me dan even een berichtje. (Ik hoop echt iemand te vinden met wie ik er een leuke vakantie van kan maken)
Hopelijk tot snel

Hoi,

Bedankt voor je reactie. Aangezien ik gebonden ben aan bepaalde data, is het voor mij niet mogelijk om in die periode op vakantie te gaan. Hopelijk heb je inmiddels al iemand kunnen vinden waarmee je een te gekke vakantie gaat beleven. Al een idee wat je er precies gaat doen?
groeten

dennis

Hoi Dennis,

Op dit moment heb ik nog geen reisgenoot, maar hoop er spoedig een te vinden om daar idd een te gekke vakantie mee te beleven.

Wat we dan precies gaan doen moet natuurlijk in overleg gebeuren, maar ik zou graag naar de Everglades en de Keys gaan.

Bea

Beste mensen,

Ik ben nog steeds op zoek naar een leuke reisgenote. Heb jij net als ik zin in 2 lekkere weken in Fort Lauderdale, Florida…Let me know!!

Bea