Fly-drive Verenigde Staten

Hoi,

Ik wil al jaren een fly drive door de VS maken en ik denk dat het er volgend jaar maar eens moet van gaan komen. PROBLEEM: mijn vrienden zien Amerika niet zo zitten (?). Dus zoek ik een (of meerdere) gezellig(e) mens(en), met rijbewijs (!) die ook wel zin hebben om in de zomer van 2006 een fly drive door (of door een deel van) de VS te maken.

Oost naar west (of andersom natuurlijk) lijkt me heel erg leuk. Maar ook een tocht door het zuid westen van de VS, California, Arizona, New Mexico, Nevada (LAS VEGAS!) en Utah lijkt me geweldig. Ik sta natuurlijk open voor jouw ideeen…laat ze maar horen!

Dus als jij net als ik zin hebt om de Grand Canyon te ontdekken of een kameeltocht te maken door de woestijn van Arizona, aarzel dan niet en stuur een email. We hebben een jaar om elkaar te leren kennen en alles voor te bereiden.

Groetjes… :slight_smile:

P.S: Mail naar nicolette_muziek@yahoo.com

Hey!

Ik droom ookal jaren om een rondreis door Amerika te maken. En ook in mijn vriendenkring heeft niemand direct de ambitie om dit te verwezelijken.
Misschien eens over babbelen. Er zijn leuke formules om zulke dingen te doen heb ik gelezen. Op www.airstop.be (belgische site) vind je erook dingen over, wat er bv allemaal mogelijk is met je vliegticket. Laat maar eens iets weten.
M’n mail en msn adres is beng@skynet.be Tot ziens misschien!!!