Een goede middag… het is reeds 2014, en wel te verstaan de eerste week van 2014… dat betekend vakantieplannen maken :chin::zon02: :vak02:
Net zoals een ieder hier ben ik gek op reizen… Hierdoor ga ik vaak op vakantie heb ik reeds een reis door het binnenland van Brazilie gemaakt, naar de USA geweest en heb ik vorig jaar een roadtrip Oost-Europa gemaakt…
Voor dit jaar ga ik met mijn vriendin een week op wintersport in Gerlos (februari), twee weken op een camping bij Rome (Mei) en willen we een Fly and Drive van 3 weken maken door het westen of oosten van USA (sepember). yeaaay!! ik heb ook gewoon de lonely planets van men vriendin gekregen voor kerst dus die zijn alvast binnen. Ik lees graag jullie berichten van het forum om de opties voor een Fly and drive door de USA te kunnen afwegen… Oost of West? Route 66? alleen Florida? Alleen Californie? Of allebij? Ik ben al eens in de USA geweest maar lees graag wat jullie ervaringen hierin zijn…
Ook ben ik nog op zoek naar mensen die eens naar OSLO zijn geweest met de auto… Voor een projektje in 2015… Hamburg, Kopenhagen, Malmo, Oslo…
En boven alles… HET PLANNEN EN VOORBEREIDEN VAN DE REIZEN IS OOK LEUK :cheer2::jongleren::dag::wereld:
Groetjes Jordaki…