Mijn man en ik willen begin februari nog even lekker naar de zon. Nu is februari best een lastige periode om een leuke bestemming te vinden waar het warm genoeg is om aan het zwembad/strand te kunnen liggen. Nu kom ik af en toe leuke aanbiedingen tegen voor Florida. Maar wat voor temperaturen kan ik begin februari (ergens tussen 30 januari en 19 februari) verwachten in de Sunshine state? Iemand die hier is geweest in deze periode en daar wat over kan vertellen? Alvast bedankt!
Vannacht vriest het in alle 50 staten! (En als het even doorzet komt er weinig terecht van de citrus plantages. De aardbeitjes hangen al op half zeven). Ook al is men er vorig jaar geweest in het zonnetje, houdt dit in, dat het dit jaar ook nog schijnt? En misschien komt er wel een hele vroege hurricane?. Who knows! Zo vertel mij eens kan jij me garanderen, dat ik in juli of augustus geen regen krijg? Nee, toch?!
Kreeg gisteren een berichtje van een vriendin in Pensacola Florida dat het de afgelopen nacht -8 geweest was .
Zou het op Hawaii ook gevroren hebben?
We hebben die tijd van het jaar in Florida ook wel een 20C gehad. Moeilijk te voorspellen allemaal maar ik zou wel zo zuidelijk mogelijk in Florida gaan en niet naar Pensacola.
Normaal is het daar nu zo’n 15 graden in de plus , wat er nu gebeurd is echt een uitzondering.
Ja, dat denk ik ook… Alhoewel, ook in Sarasota hebben vriest het wel eens maar niet vaak.