** :rolleyes: Hoi allemaal :rolleyes:
Ik zou graag eens willen weten hoe het mogelijk is met een minimaal inkomen en een flatje… het voorelkaar te krijgen om een halfjaar aan een project in het buitenland te kunnen meedingen zonder dat je alles moet laten schieten B) … want er zitten toch schijnelijk aardig wat kosten aan verbonden lijkt het… zou graag wat tips kunnen gebruiken
want ik wl nix liever dan een handje mee willen helpen maar ik lijk wel vastgeplakt te zitten :blink: nou bezoekertjes bij voorbaatdank alvast en veel plezier met waar je dan ook mee bezig bent… ik hoop op een antwoord met een gouden tip
**
Als je tussen de 18 en de 25 bent en voor 6 tot 12 maanden naar een land in Europa wil om vrijwilligerswerk te doen, dan zou je eens moeten kijken op http://www.europa-in.nl
Veel succes!
Hoi,
Ik weet niet of het wat is en of het je wat lijkt maar:
Ik weet van mijn broer die in Amsterdam studeert dat er regelmatig studenten uit het buitenland voor een paar maanden naar Nederland komen voor projecten.
Ik neem aan dat die mensen toch ergens moeten wonen?
Misschien kun je bij universiteiten informeren of en wanneer deze projecten lopen en of jouw flat aan deze mensen verhuurd kan worden?
Mijn broer gaat volgend jaar voor een jaar naar China en zit met hetzelfde probleem.
Het 3e jaar gaan ze allemaal voor een jaar naar het buitenland en komen voor het 4e jaar weer een jaar terug naar Nederland.
De studenten die hun kamer of flat hebben opgezegd voor dat jaar zoeken dus voor hun laatste jaar ook weer woonruimte!
Wie weet kan je er iets mee?
Alvast veel succes! ![]()
Groetjes Suzanne