FilmAssistente gezocht

Ik maak in Juli en Augustus een reis door Centraal-Azië (Rusland – Kazachstan – Oesbekistan - …) om een educatieve schooldocumentaire op te nemen. Het thema is het dagdagelijkse leven van kinderen (school, vrije tijd en familie). De kanditate moet gemotiveerd zijn, bereid zijn om actief mee te werken, voorrang te verlenen aan alles wat in het objectief past (opportuniteiten zoeken, afspraken maken en naleven!, …). Kennis van filmen of de bereidheid om er iets van te leren is nuttig. Een mondje Russisch kennen is eveneens een voordeel. Kunnen omgaan met Word of bereidheid het te leren (neem ook een draagbare PC mee).
Als je interesse hebt in een actieve, geëngageerde maar leerzame reis met een heus objectief voor doel, neem dan contact op met:
Karel Corthals
Halle, België
32 (0)2 361 10 48
karel-corthals@karelcorthals.be
www.karelcorthals.be

hey karel,

lijkt me echt leuk om mee te gaan, maar ook zeer gevaarlijk. Ik ben zelf geboren in Rusland en kan me wel redden in het russisch (ben alleen geen grammaticaal wonder). Ik woon in Nederland. Eigenlijk wilde ik vakantiewerk gaan doen, het liefst ergens waar onderdak gereld wordt, maar jouw advertentie sprak me wel aan. Reiskosten zijn dus een punt bij mij. Bovendien vormt mijn leeftijd bij de meeste organisaties een probleem, ben namelijk 17 jaar, en maak me toch zorgen over de veiligheid omdat ik bekend ben met de lokale gebruiken.

anyway, als je toch geïnteresseerd bent, let me know.

margarita
mvolodina@hotmail.com

Beste Karel,

nou ik ben de zus van Margarita. 23 jaar oud en spreek goed Russisch. Ook mij lijkt het wel leuk om de 2 zomermaanden jouw organisatie van dienst te kunnen zijn. Dus indien je interesse hebt in ons beiden mee te nemen hoor ik het graag.
Wij zijn van een hardwerkend kaliber dus ik denk dat je er geen spijt van zal krijgen.

Met vriendelijke groeten

Jana

Dag Jana,

Ik veronderstel dat je mijn antwoord aan Margarita hebt gelezen dat ik direct naar haar hotmail had gezonden. Jouw voorstel om allebei mee te gaan lijkt niet haalbaar. Met zoveel volk onderweg zou contraproductief werken. Maar aangezien ik wel 2 maanden onderweg ben zou het in 2 gesplitst kunnen worden. Elk een maand bvb. Starten met Margarita voor Rusland en Kazachstan en jij voor Oesbekistan en zijn buren + de terugreis via de Kaspische zee en de Wolga. Alleen zou dat dan veel extra kosten voor jou betekenen om rechtstreeks naar Oesbekistan te komen en Jana vandaaruit rechtstreeks terug te laten komen. Dat lijkt mij dus een beetje moeilijk uitvoerbaar. Ik opteer er dus voor om met één asistente te gaan dat ik ook zelf wil financieren. Wie van beiden het geschikste is kunnen we bespreken als we verder zullen kennismaken.
Laat maar horen.
karel

Beste Karel,

aangezien dit voor Margarita heel erg veel zou betekenen en zij jouw advertentie als eerste heeft gezien, trek ik me terug.
Indien er iets tussen komt waardoor zij niet zou kunnen gaan, stel ik me uiteraard wel als kandidaat.

Ik hoop inderdaad ook kennis te kunnen maken met jou.
Je kunt me ook altijd mailen op janaatje@yahoo.com

Met vriendelijke groeten

Jana

Ok, Jana
Ik wacht op verder nieuws van Margarita en hoop van je bij gelegenheid ook te ontmoeten en wat nuttige tips over Rusland uit te wisselen. :wink:
Karel