Fijne feestdagen: hét topic voor kerst en oud en nieuw

Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar toegewenst!

Kerst is in volle gang. Waarschijnlijk heb je na gisteren al ‘een 4-5-6-7-8-9 of 10 gangen diner’ erop zitten en na vanochtend een kerstontbijt, heerlijk! :teeth:

Hieronder kun je over je kerstgebeurtenissen vertellen en wat er voor vanavond en oud en nieuw nog op de planning staat. Vier je kerst in het buitenland? Heb je een bijzondere kersttraditie of menu? Met wie vier je het, etc ?

christmas.jpg

1 like

De middag voor kerstavond ben ik wezen schaatsen. Of poging tot haha. Al jaren niet meer gedaan, maar na een uur op het ijs zag ik er niet meer uit als bambi. Met toch een beetje trotsheid en zere voeten het schaatsavontuur vervangen voor een avond borrelen en een goed 8 gangen? diner met de schoonfamilie.

Sfeerimpressie :popcorn::

Ik wens iedereen hier op wereldwijzer nog fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar toe !
Voor mezelf wens ik voor 2015,dat ik meer online kan gaan hier op wereldwijzer.
Wat betreft het feesten,vanmiddag verwacht ik bezoek van enkele familieleden.
groetjes,Georges.:chin:

Iedereen hele fijne feestdagen en een super nieuw reisjaar!

Woensdag op bezoek geweest, gister bezoek gehad en vandaag de restjes eten met m’n kinderen :slight_smile: Oja, en straks naar de bios: Wiplala.

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“nhOAdSNjT0c” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Een fijne jaarwisseling en een voorspoedig en vooral gezond 2015 :feestje:

• Updated - - -

Georgie voor jou alle goeds en vooral gezondheid :kus:

Bedankt Paulientje ! :kus:
Ik wens jou ook nog prettige eindejaar toe !
Mogen al je wensen uitkomen in 2015.
Met vriendelijke kerstgroetjes,Georges !

Voor jou wens ik een goede gezondheid en geluk! :kus:

Gisteren een leuke dag gehad. Veel cadeautjes onder de boom en heerlijk gegeten met mijn man, ouders, schoonmoeder, zussen, zwager en nichtje. :slight_smile:

Georges, heel veel succes met je gezondheid in 2015!!!

Niet heel ver gekomen met mijn kerstdiner… ze wilden niet meewerken :stuck_out_tongue:

P1080711.jpg

Iedereen succes met uitbuiken e.d. en alvast een heel goede jaarwisseling gewenst dat het komende jaar iedereen maar veel geluk en gezondheid mogen brengen.

Bedankt Jeroen en alle andere mede wereldwijzerleden die bezorgd zijn om mijn gezondheid.

Er staat een belangrijke datum aangekruist in mijn agenda,namelijk 23 januarie !! deze dag kan mijn leven veranderen of…

Keep my fingers crossed , Georgie, dikke knufknuf :knuffel:

Heel het forum zal voor je duimen Georges!

Ik heb al kramp in m’n vingers! :teeth:

Ik wens iedereen hier op wereldwijzer,feestdagen vol warmte,licht en gezelligheid !
Een jaar van geluk met veel tijd om te genieten van de fijne dingen van het leven.
Georges:chin:

http://www.animatieplaatjes.nl/kerstplaatjes/wensen.gif

Kerstdagen zijn voorbij, maar Nieuwjaar staat te wachten… heel veel goeds en geluk in 2015

:backpack::vrede:

Ja, het jaar van de schaap/geit volgens de Chinese dierenriem. Drukke dag vandaag: plannen van een feestje en alles wat erbij komt kijken. Wat zijn jullie plannen?

Weinig plannen, vanavond lekker oliebollen eten, Oud & Nieuw vieren op z’n Russisch met een Nederlandse touch erin: we gaan sjoelen. :teeth: Misschien na twaalven nog na een feestje, maar dat zien we nog.

Veel plezier vanavond!

Ohhh t wordt mijn jaar dus?? :star::stuck_out_tongue_winking_eye:
Kreeg toevallig van de Chinese toko een pendant met t jaar van de schaap / geit pak t net uit!

Vandaag bij mama Anders is zij toch alleen kan t niet over mijn hart krijgen haar alleen te laten dus ff een ouderwets rustige O & N met lekker eten voor de laatste keer want dit gaat niet meer zo

Fijne jaarwisseling allen​:star::sparkles::star2:

1 like

Nog 12 uur…fijne jaarwisseling!