Voor de komende zomer ben ik op zoek naar een fietsmaatje om er lekker mee opuit te trekken. Gewoon een weekend, een weekje of wat langer, één keer of wat vaker, binnen NL en wat verderweg. Gewoon je tentje achterop en lekker van camping naar camping. Noorwegen, Toscane, de Alpen of de Ardennen, langs de Moezel of naar Schotland en Cornwall. Ik heb ideeën genoeg, ik heb alleen niet zoveel trek om helemaal in mn eentje te gaan
Wie ik ben? Ik ben Dirk, 26 uit Groesbeek. Afgelopen jaren ben ik wezen kamperen in de grote nationale parken van de VS en ben ik oerang utans wezen kijken op Borneo. Ik ben gek op de vrije natuur en ik houd van lekker genieten. In het dagelijks leven ontwerp ik gebouwen, en in mn vrije tijd fiets en wandel ik graag.
Houd je net als ik van fietsen, kamperen en rondtrekken? Lijkt het je leuk eens kennis te maken? Laat dan f een berichtje achter! Alles kan, ik heb geen data vastliggen (behalve dat ik de Vierdaagse loop) dus er is alle ruimte om een leuke dingen te gaan doen
Al vaste plannen of nog niet?
Ikzelf wilde binnenkort vertrekken naar Detmold (Dld) en vandaar de Romer-Lippe route volgen tot Xanten, daarna eventueel via Limburg door de Ardennen richting de kust.
Ik ben 63 jaar, en hou van kamperen, zelf koken, af en toe een restaurantje.
Echtgenote houdt niet van fietsen dus moet ik het alleen doen.
Ik kan tot eind juli weg, dan is mijn vrouw jarig en wil ik terug zijn.
Mocht je interesse hebben, kunnen we altijd nog een of andere route afspreken.
Laat maar even horen.
Hi Dirk! Heb je al iemand gevonden? Ik ben namelijk ook nog op zoek naar een fietsmaatje.
Mijn naam is Lot, ik ben 20 jaar oud en kom uit Woerden. Ik heb een aantal jaar gewielrend, maar op dit moment tour ik alleen zelf in m’n vrije tijd. Ik ben eigenlijk van plan om langs de kust van Frankrijk te gaan fietsen, maar mijn vrienden en vriendinnen hebben niet zo’n zin in een fietsvakantie.
eyy ik wil nog steeds een keer fietsen van budapest naar istabul. lijkt je dat wat? als je interesse hebt, reageer en ik vertel mee over mezelf. wie weet tot mails lr.b @ live.nl grtz Lutger