Fietsmaatje gezocht

Hallo,

Ik ben op zoek naar een sportief vrouwelijk fietsmaatje voor fietsvakantie.
Leeftijd vanaf 45 tot 60 jaar.
Bestemming Nederland, Belgie, Frankrijk en Italie.Wanneer we gaan fietsen, kunnen we altijd bespreken.Hou je ook van kamperen en bij slecht weer B&B of bij vrienden op de fiets logeren?Ik ben daarvan lid.De afstanden liggen tussen de 50 tot 80 km per dag.Als we ergens een leuk stadje/markten tegenkomt kunnen we gezellig de stad bekijken en langs de markten lopen.Ergens een terrasje opzoeken vind ik ook leuk.Ik wil ook een dagje rustpauze houden.Heb je humor en ben je vriendelijk dan wil ik met je mee fietsen. Over mezelf; ik ben een vrouw van 49 jaar, ben sportief, heb humor en ben vriendelijk.

Heb je dezelfde interesse?Laat dan een berichtje achter.

Gr Marijke

hoi marijke
leuk ik heet ook marijke ben bijna 47 en heb net een racefiets, ben nog niet echt getraind maar heb wel een paar heuveltjes in de ardennen bedwongen dit weekend. ik zoek ook wel fiets maatjes ook om in nederland een mooi tochtje te rijden. wie weet kunnen we dat eerst een keer doen. ben je een racefietser of anders?
groet marijke

Hallo Marijkes,

Ik ga graag een eind fietsen. Woon in Zuid Amerika, maar ben nu een tijd in Nederland, met een nieuwe fiets en veel zin om te fietsen. Verleden jaar naar Cahors gefietst op een vouwfiets, ging prima, ondanks jaren niet trainen. Een keer een eindje rijden?

Groetjes,
Gerda (52)