Fietsen Malawi 1e week okt en nov 2009

Hoi allemaal!
Ik ben van plan om in de laatste week van oktober en in november door Malawi te gaan fietsen! Ik wil de laatste week van Oktober vertrekken en dan tot de laatste week van november blijven.
En ik zoek nog een buddy!Dat lijkt me veiliger, en leuker. Eventueel kan een ander afrikaans land ook maar eigenlijk wil ik heel graag naar Malawi.
Het idee is veel van plek naar plek fietsen, maar ook de tijd nemen om het land echt te bekijken.
Lijkt het je wat? reageer dan en dan kunnen we meer details bespreken!
gr. klaske

Hoi Klaske,

Heb je inmiddels al iemand gevonden? Het lijkt mij super om een land te verkennen op de fiets. Afrika trekt mij wel en zeker een land als Malawi!

Ik heb ook gereageerd via je WW e-mail, maar ik weet niet of je dat hebt gelezen? (Ik kwam er trouwens net achter dat ik daar Ellen boven heb gezet, ivm je inlognaam).

Groetjes!

wauw dat klinkt idd gaaf!
Ik kwam in Indonesie een meisje tegen dat vanuit Nederland daarnaartoe gefietst was en heb veel met haar gepraat en fietsen lijkt me echt een superleuke manier van reizen!
Je ziet heel veel van het land omdat het niet zo snel gaat en je kan lekker je eigen gang gaan, niet afhankelijk van openbaar vervoer ofzo, ideaal!
En ook een leuke manier om mensen te leren kennen :slight_smile:
Ik ben Dionne, ben 23 en kom uit Nijmegen
xdionne86@gmail.com