Fietsen huren vlakbij Brusubi

Hallo, weet iemand waar je fietsen kan huren voor een aantal weken. We zitten in Brusubi dus daar in de omgeving zou prettig zijn.

Aan fietsen in Gambia heb ik nooit behoefte gehad. Vind het in Nederland al niets, maar in Gambia met zijn slechte chauffeurs en beroerde wegen bij een temperatuur van ruim 30 graden, heb ik er al helemaal geen zin in! :wink:
Ze zijn op verschillende plaatsen te huur, maar durf niet te zeggen waar precies. Ik zou gewoon ter plekke bij je verblijf informeren waar de dichtst bijzijnde verhuurder zit.

Tegenwoordig kun je bij veel hotels al fietsen huren. In ieder geval in Kotu is dat zo.
Maar eh … ik zou het niet aanraden om te gaan fietsen, want het verkeer houdt echt geen rekening met jou op de fiets.
Veel te gevaarlijk!

Dank voor jullie reacties! Ik huur een privé woning dus zal idd bij een hotel moeten gaan informeren. Vind het vooral handig om op de fiets naar het strand te kunnen en om wat boodschappen te vervoeren. Simpele ritjes dus. Beroerde wegen zijn te overzien, dat hebben mijn zoon en ik al eens eerder doorstaan in de binnenlanden van Brazilië.

Je hoeft niet naar een hotel zelf te gaan, meestal verhuren ze de fietsen voor het hotel.
Het gaat niet direct om slechte wegen, maar om het rijden van de gambianen.
Die rijden zo-wie-zo niet volgens de regels en houden beslist geen rekening met een fietser aan de kant.
Het is om die reden erg gevaarlijk, althans, dat vind ik.