Fietsen door Nieuw Zeeland voor 4 maanden

Hey mensen,

Vanaf 8 november zit ik voor 4 maanden in Nieuw Zeeland met m’n fiets. De plannen zijn om het hele eiland over te fietsen (en dat gaat ook echt wel goed komen).

Zijn er toevallig meer met hetzelfde idee en die rond november t/m maart in Nieuw Zeeland zitten of rond de jaarwisseling in Wellington?

Zin om dan een stuk(je) samen te reizen? :biggrin:

Groet,

Friso

hey

ik ga in begin november ook naar nieuw-zeeland
misschien leuk om met elkaar in contact te komen, hier is mijn email
brildejong@hotmail.com

mvg harmen

Hey,

Heb al wel je reactie gelezen en het lijkt mij wel leuk om wat informatie uit te wisselen. Helaas nog geen tijd gehad om te e-mailen.

Mijn e-mail is iig: [EMAIL=“frisoleysma@hotmail.com”]frisoleysma@hotmail.com.
Hier kan je eventueel al even voorstellen en je reisplannen doorsturen als je wilt. Zal binnenkort ook even zelf een mail de deur uit doen!
Groeten!

Hoi Friso, wat een ontzettend leuk dat je gaat fietsen in Nieuw-Zeeland. Ik ben daar 5 jaar geleden geweest. Prachtig land … 1 tip … kijk alsjeblieft uit wat er zijn veel gebieden waar je als fietser niet heel safe fietst. De touringbussen scheuren soms echt door alle bochten heen en dan is daar opeens … een fietser. Heb er niet zo veel goede verhalen over gehoord. Maar goed, die is vast niet overal zo. Have fun en draag een helm! Groetjes, Rosalie

ik vertrek in januari naar nieuw zeeland tot eind maart.
[EMAIL=“puckreijngoud@hotmail.com”]puckreijngoud@hotmail.com
mail me maar even, kijk hier niet al te vaak op:$