FF voorstellen en ervaringen digital nomads met gezin

Hi allemaal, de komende jaren willen mijn man en ik starten met een digital nomad lifestyle. We hebben een dochter die nu nog niet is gebonden aan school. Perfect dus om af en toe eens mooie reizen te maken tijden het werk. Zijn er meer mensen die reizen en werken combineren met het gezinsleven? Lijkt me leuk om eens ervaringen uit te wisselen!

Wat een mooie plannen! Ik heb in het verleden meerdere van dit soort initiatieven hier langs zien komen. Kijk eens hier: Zoekresultaten voor 'wereldreis kinderen' - Wereldwijzer Reizigers Netwerk

2 likes

Heel vet! Ben benieuwd naar je ervaringen straks! Ik ga zelf ook in het buitenland werken… Als echte digital nomad haha. Maar ben nog wel alleenstaand. Let me know!

Wanneer ben je concreet van plan om deze nieuwe lifestyle te gaan houden?

1 like

Gaaf. Ben ook benieuwd! Ik werk zo nu en dan in het buitenland (bij familie en vrienden, dat wel) en ben ook nog wel alleenstaand. Nu werk ik nog voor een organisatie, maar binnenkort ga ik meer voor mezelf aan de slag. Hopelijk ook reizend zo nu en dan.

1 like

Tof, misschien kan iemand vertellen hoe het bij hen is gegaan. Bedankt voor het delen.