Festival maatje gezocht 18-25jr

Hellooo,

Ik ben opzoek naar gezellige mensen van 18-25 jaar die deze zomer met hetzelfde probleem zitten als ik, namelijk alleen de leuke festivals af moeten struinen. Natuurlijk is dat geen optie, dus ben je net als ik tussen de 18-25jr en heb je zin om mee te gaan naar leuke festivals zoals Koningsdag, Mysteryland, Pussylounge, etc? Neem dan contact op!!

Hoi succes hoor !

hoi,we hebben een groepsapp gemaakt via deze site en oproepen tijdje terug en gaan dit weekend elkaar ontmoeten in Utrecht…mocht het je leuk lijken kun je er ook wel in ?

Zou ik ook aan de app toegevoegd kunnen worden? Lijkt me erg leuk. Groetjes Bettine

Ja, als dat kan, graag! :slight_smile:

Hee, Ik ben dat toevallig ook nu aan het zoeken. Is het ook nog mogelijk om daar in die groepsapp te komen?

hey teun,
Ik vind het een top advertentie, ik zit al lang met hetzelfde probleem, helaas niet veel vrienden die dit leuk vinden helaas.
Zou graag met je in contact komen, ik las ook al dat er hier een groepsapp voor is gemaakt?
groetjes joey

He! ik ben laetitia :stuck_out_tongue: ben wel van belgie! maar ik zie het ook wel zitten om mee te gaan!

hee, ja hoor heb net shannon geappt.wat is je nummer?

Is er nog plek voor een 20 jarige fanaat uit regio Gouda?

ik zal hem je sturen in prive! :smiley:

Hallo! Lijkt mij ook leuk om niewe festivalmaatjes te lere kenne, ik ben een meid van 22, wie interese heeft kan me gerust een berichtje stuuren, XX