Festival Douz

:ph34r: Hallo allemaal
In december is weer het sahara festival in Douz, ik probeer een groepje bij elkaar te sprokkelen, Heeft er iemand zin om mee tegaan??? het lijkt misschien nog ver weg december, maar als je dat niet in de zomer boekt,is er geen plek meer in een hotel te krijgen.
Dus als je mee wilt reageer dan snel en
Stuur me dan een mailtje.
Groetjes maria_arabia

Hoi Maria,

Kan je misschien iets meer vertellen
Wat houd dit festival precies in, en wanneer is dit festival precies.
spreken we hier over begin december of meer naar oudjaar toe.
En spreken we hier over 1 week, 2 weken…

groetjes joke

Originally posted by joke demunck@30-05-2004, 21:49:07
** Hoi Maria,

Kan je misschien iets meer vertellen
Wat houd dit festival precies in, en wanneer is dit festival precies.
spreken we hier over begin december of meer naar oudjaar toe.
En spreken we hier over 1 week, 2 weken…

groetjes joke **

Hai Joke
Hier wat meer informatie.

:ph34r: Het Sahara Festival, geeft je een authentiek en onvervalst beeld van de woestijntradities,

volkse kunst en gewoontes, waar we allemaal aan mee kunnen doen,

:ph34r: Drie dagen leven zoals de bedouienen,in een Nomaden tent,(of hotel),

wat je als echte tunesier liefhebber toch moet kennen, want DAT zijn de echte Tunesiers van vroeger uit en nu nog.

Het dorp zelf, omgeven door zandduinen, is het vertrekpunt voor de safaries.

Een uniek avontuur wacht op je… :ph34r:

Douz is van speciaal belang voor degene die droomt van de overweldigende uitgestrektheid van de zandduinen en de sobere schoonheid van de Sahara

Het Festival is in de laatste week van December, de exakte datum heb ik nog niet gehoord? Dat verandert nog al eens.

Het is normaal tussen 21 en 29 december. Wat de kosten zullen zijn buiten het Ticket om, ligt eraan met hoevelen we zijn en waar je slaapt?

Jammer genoeg valt het in het hoog seizoen, Ik probeer het zo goed en goedkoop mogelijk te organiseren,zo tussen de 300/ 400 euro moet het toch lukken alles inbegrepen (zonder ticket)

Wil je mee geef het dan aan me door, zodat ik alles snel vast kan zetten, december lijkt dan wel ver weg, maar als je daar naar toe wilt zul je voor september moeten boeken, anders krijg je geen plek meer, in het vliegtuig en ook niet in de hotels, omdat de tunesiers uit het noorden ook daar naar toe gaan op vakantie.

Ik wacht wel af.

Groetjes maria_arabia