Olá!
Zijn er mensen die een favela tour gedaan hebben en die er iets over willen vertellen?
Ik studeer journalistiek en ga er een artikel over schrijven.
Olá!
Zijn er mensen die een favela tour gedaan hebben en die er iets over willen vertellen?
Ik studeer journalistiek en ga er een artikel over schrijven.
Ik durf wel eens met toeristen in favela’s rondlopen hier in Salvador,
op zich niks aan voor zolang iedereen zich discreet en vriendelijk houdt :zon02:
Wat wil je eigenlijk precies weten voor je artikel ?
Btw, je mag me altijd PMen hoor.
Tropische groet uit Salvador da Bahia
Ivan
Geen georganiseerde tour gedaan, maar kom er wel eens.
Ik kan je geen PM sturen, je inbox is vol…
Ik heb het eea eruit gegooid.
Ik krijg nog steeds deze melding:
De volgende fouten traden op toen dit bericht werd verstuurd
Saywhat has exceeded their stored private messages quota and cannot accept further messages until they clear some space.
nu is jouw box vol
He Vkcel,
Ik heb een juni 2012 een dag gespendeerd in de Rocinha favella in Rio. Het is één van de grootste in Rio en het was zeker indrukwekkend om er door heen te wandelen en met de scooter de favella in te rijden. Alhoewel het natuurlijk een dikke toeristische attractie is, vond ik zeker een leerzame ervaring. Met name de gids had behoorlijk veel ervaring in de favella en schroomde niet om die vertellen. Met name de verhalen over de hierarchie in de favella, de aanpak van de regering naar het WK en de OS m.b.t. de favella en de visie van de Carioca’s (Inwoners van Rio) waren leerzaam en leerde dat er veel problemen maar ook kansen lagen voor de inwoners.
Hopelijk heb je er wat aan!
Vkcel,