Fair trade bedoein tour sinai

**Beleef de onvergetelijke Schoonheid van de Sinaï

Amazing Sinaï toers organiseert toers voor kleine groepen in Sinai - Egypte, waarbij we de lokale bevolking goed betalen voor hun service.

Amazing Sinai toers neemt je mee naar een andere wereld, “De wereld van de Nomaden”, daar waar zij eeuwen lang hebben geleefd.

Als je met ons deze facinerende wereld gaat verkennen dan kom je in aanraking met Nomaden cultuur, Sinai natuur en voor ons heel belangrijk fair business (eerlijke handel).

We willen je graag het “Onvergetelijke Sinai gevoel” laten beleven.**

Graag wil ik hieraan toevoegen dat het inderdaad een magische plek is maar dat er een camp is waar je absoluut niet heen moet gaan.
Deze mensen maken honden dood op een afschuwlijke manier n.l. d.m.v. vergiftiging.
De naam van dit camp is ALEXANDRIA BEACH AT BEAR SWEAR.

Het managment is niet te vertrouwen en er wordt ook regelmatig geld gestolen.

Een absolute aanrader is het camp naast deze onheilplek en de naam van dit camp is DIANA BEACH
Overvriendelijk mensen en eerlijk en vooral is het de liefde die je daar voelt.
Ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken.

Hoi Miriam,

Dank je voor je waarschuwing, in onze toers bezoeken wij Bearswear niet, dus waren wij hier niet van op de hoogte. In ieder geval is het goed dat iemand dit bekent maakt. Dank je voor je berichtje, en wat fijn dat het kamp ernaast wel een fijne indruk op je heeft gemaakt.

En ja je hebt gelijk, het gebied is een magische plek om te bezoeken, ik hoop je graag nog een keer te ontmoeten in Sinai.

Groetjes Patricia

Ps super dat je ook via mijn free TravelNewsletter survey mij hebt kunnen bereiken, dit soort bedrijven moeten we zeker boycotten en hopelijk stoppen.

FREE TravelNewsletter Vragenlijst (5 minuten )
Travel Survey

Hoi Patricia,

Het is en blijft een prachtige plek waar de lokale bevolking nog zo ontzettend lief is.
Ook al vind ik de mannen in aantal vaak te veel, toch zie ik ook gelukkig steeds meer vrouwenpower on the beach.

Heel veel liefs aan jou als sinailover,

gr,
Miriam