Hallo!
Een tijdje geleden is er op facebook een kleine groep ontstaan van backpackers die richting Azië gaan. Dankzij deze groep hebben een aantal backpackers al een reismaatje gevonden, waaronder ikzelf! Persoonlijk ben ik hier ontzettend blij mee! Er wordt nu ook gekeken of we met een grote groep kunnen afspreken in Bangkok! Ontzettend leuk dus!
Dus mocht je van plan zijn binnenkort naar Azië te vertrekken, kijk dan even via Facebook hiernaar, misschien dat je er wat aan hebt!
(volgens mij werkt het op uitnodiging, dus lijkt het je leuk, vermeldt dan even je fb en dan voeg ik je toe!)
Groetjes, Lieske.
het lukt me niet om jouw facebook te openen! mijn fb is Facebook - log in or sign up, als je me even toevoegt, kan ik je aanmelden voor de groep 
Ik krijg de pagina om onverklaarbare redenen ook niet geopend. Zelf vertrek ik dinsdag de 15e voor 2-3 maanden Z.O. Azie. Anyway, mijn pagina is Redirecting...
Leuk! Wij zijn momenteel al weer 2 maanden bezig met onze reis door Azie! Altijd leuk om tips en verhalen met elkaar te delen 
Bij mij opent de site wel gewoon. Ik heb een verzoek verstuurd om lid te mogen worden 
Hoi, ik heb zojuist ook een verzoek ingediend om lid te worden. Ik zit nu namelijk in Kuala Lumpur en heb een jaar de tijd om meer van Azië te gaan bekijken.
Mijn facebook: Redirecting...