Het bezoekersaantal over oktober op alle landenforums heeft alle records verbroken;131.621 bezoekers.
Dit is ongekend hoog;in de haast 6 jaar dat ik beheerder ben heb ik dit nog niet meegemaakt;dat’‘wij’'daar een groot aandeel in hebben is wel een feit.
Ik zie dagelijks"nieuwe’'gezichten die moeiteloos in onze community worden opgenomen;en moeiteloos hun draai gevonden hebben.
Het doet me goed zoals het nu loopt;als ik aanklik zie ik zo tussen de 40-60 en meer op ons forum.
Toen ik begon toen moest ik als beheerder constant topic openen;gaf overal antwoord op en nu wordt me dat uit handen genomen door veel ‘‘vaste mede-modurators’’.
Onze community is uniek,dat zie je op geen enkel landenforum,ik dank jullie daarvoor.
We heffen het glas de 18e;op jullie allemaal,we zijn gekomen op een hoogte die alleen nog maar maar zal stijgen.
@Hans: OP ONS!!! En ik blijf trots op hoe wij op het forum met elkaar blijven omgaan! Het gebeurt maar weinig dat er met zoveel respect met elkaar word omgegaan als hier…En daarom ben ik hier ook nog steeds…
Nogmaals, OP ONS