Wij gaan binnenkort lekker even uitwaaien in Gümüldür. Deze plaats is voor ons totaal onbekend en op internet is erg weinig info te vinden. We willen als we daar zijn natuurlijk ook enkele excursies gaan maken maar hebben geen idee of er ter plaatse wel iets aangeboden wordt… Weet iemand daar iets meer over?
We willen bijvoorbeeld naar Efeze, Pamukkale en Troje. Wie weet over wat voor afstanden we dan praten en of deze vanuit Gümüldür georganiseerd worden? Alvast bedankt.
Hallo
Ik weet niet waar Gümüldür precies ligt, maar ik weet wel waar die andere plaatsen liggen. En die liggen al best ver van elkaar af.
Efese ligt volgens mij in de buurt van Bodrum en Marmaris. Troje ligt dichter bij Istanbul in de buurt en Pamukkale ligt meer in het binnenland…
Maar volgens mij zijn er wel vaak excursies naar deze plaatsen te krijgen, soms zijn het ook 2 daagse excursies.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad. Heel veel plezier in ieder geval!!
Wij zaten in hotel cactus paradise in gumuldur. Was bitterweinig te zien daar.
Kusadasi is met de dolmus ongeveer 1u en 15 min. Efeze is zeer mooi en absoluut de moeite waard om te doen.
Excursies in de buurt zijn er niet, omdat gumuldur totaal nog niet toeristisch is.
Izmir ligt er niet zo ver af en is naar het schijnt een zeer grote en mooie stad.
Hopelijk heb ik je wat kunnen helpen
Gümüldur ligt dus niet ver van Kusadasi. Maar er zijn er wel kantoortjes of je hostes van het reisbureau kan je wel helpen voor excursies. Het is een rustige badplaats, mooi zandstrand en nog niet zo bekend bij de toerist.Ik woon in Kusadasi en rijd regelmatig eens naar daar omdat dit een mooie route is langs de kustlijn. De natuur is er nog mooi.
Fijne vakantie,
Groetjes uit kusadasi
Franka
Wij zijn in oktober 2004 naar Gümuldur geweest. De dolmus loopt net aan je hotel (Cactus Paradise), dus voor een klein bedrag ben je snel in het aanliggend dorpje Ozdere. In dit dorpje heb je een uitstekend excursiebureau waar je verschillende excursies kan reserveren (buiten een plaatselijke markt en enkele winkeltjes valt hier niets te beleven) Wij hebben de quad-safari gedaan en het was ontzettend leuk. Je rijdt zowel een stuk op het strand als in de bergen. Het uitzicht in beeldend. Het stof moet je er natuurlijk bijnemen. Wij betaalden 50 € voor 2 personen en dit voor een halve dag. Toch de moeite waard.
vervolg vorig bericht.
Ondertussen zal jij me al wat meer kunnen vertellen van Gumuldur. Wat mag ik me van dit dorpje voorstellen? Ligt het vlak bij Cactus resort?
Wat hebben jullie bezocht?
Zoals je waarschijnlijk gezien of gemist hebt, de reaktie waarop jij reageerd is drie jaar oud! Het is niet waarschijnlijk, daar het hier ook nog een gast betreft dat deze persoon hier nog rondhangt.
Daarbij is 1 van de regels dat we een topic alleen nog omhoog halen als er toegevoegde waarde is, wat hier eigenlijk ook niet van toepassing is. Als er geen toegevoegde waarde is , dan graag een nieuw topic openen…
Veel forumplezier hier en als we je ergens mee kunnen helpen doen we het graag, maar over Gümüldür kan ik je helaas niets vertellen