Excursies vanuit buenos aires en waar te boeken

Hoi,

Kan iemand mij vertellen of er leuke excursies te boeken zijn vanuit buenos aires om de omgeving te verkennen? Dan kan ik zowel de stad als omgeving zien. En waar kan ik deze het beste boeken? Internet, hotel of …? Tips zijn van harte welkom!!

Je kunt ook in je hotel of hostel informatie vragen, of zelf een goed reisboek kopen en je van te voren inlezen. Dan kun je vast bekijken wat je leuk vind om te doen. Of dit forum doorspitten…
Of je kunt het via onderstaande link je excursies boeken, ze zijn erg goed!

Maar het is ook heerlijk om er zelf op uit te trekken, lekker slenteren door Palermo (wijk in de stad), de parken, marktjes bezoeken in het weekend…
Voor een hostel/hotel/appartement raad ik je de wijken Palermo, Recoleta of San Telmo aan. Zorg in ieder geval niet dat je midden in het centrum zit. Het centrum is veel te druk en heeft minder te bieden dan de genoemde wijken.
Succes!

Ik bedoelde meer: ik wil de stad uit. Zijn er mooie excursies buiten buenos aires. De stad ga ik inderdaad lekker zelf ontdekken :blush:

Hi die staan ook op die site die ik je gaf. Er is niet zo heel veel nl. Je kunt een dag naar Tigre, een dag naar Colonia (Uruguay) er zijn verschillende estancias die een gaucho dag organiseren…
Misschien la Plata bezoeken, of een paar dagen naar een kustplaats, Rosario ligt op ong 6 uur met de bus.

Welke tijd ga je? In november is het heel erg leuk om San Antonio de Areco te bezoeken, er zijn dan allerlei gaucho activiteiten.