ex-vrijwilligers gezocht voor interview afstuderen

Beste lezer,

Mijn naam is Ruby van Boekel en ik ben derde-jaars student van the Bachelor of Science Tourism aan Wageningen Universiteit. Op dit moment ben ik bezig met mijn Bachelor thesis om mijn studie af te ronden. Mijn thesis gaat over het aanpassen aan een nieuwe cultuur bij vrijwilligerswerk in het buitenland, met een focus op vrijwilligerswerk in Latijns-Amerika. Voor dit onderzoek ben ik op zoek naar mensen die bereid zijn een interview te doen met mij als onderdeel van mijn data verzameling. Hiervoor zoek ik Nederlandse vrouwen die meegedaan hebben aan een vrijwilligersproject in Latijns-Amerika. Het interview zal gaan over jouw motivatie om mee te werken aan het vrijwilligersproject waar je geweest bent en jouw ervaringen met het project en de cultuur waar je in terecht kwam. Verder zal het gaan over de communicatie tussen jou en de bewoners van de bestemming die je bezocht hebt en eventuele problemen die daarbij zijn ontstaan.

Het zal gaan om een diepgaand interview van mogelijk ongeveer een uur en ik zou je kunnen treffen op een plaats en tijd die voor jou gunstig is. Het onderzoek zal compleet anoniem zijn en namen en persoonlijke gegevens zullen niet openbaar gemaakt worden. Indien u interesse heeft om mee te werken aan dit onderzoek kunt u mij bereiken op: <contact via pb> Alvast bedankt voor uw medewerking en ik hoop van u te horen. U zou me erg blij maken met uw medewerking.

Met vriendelijke groeten,
Ruby van Boekel

Hai Ruby,
Wat super interessant! Ik zou graag mee willen werken, maar heb vrijwilligerswerk in Zuid-Afrika en Mozambique gedaan. Mocht ik je toch ergens bij kunnen helpen, laat het dan maar even weten.
Succes met jouw thesis!
Groetjes,
Eef

Misschien kan je deze oproep beter in het subforum vrijwilligerswerk of een subforum over Midden en Zuid amerika zetten hier op wereldwijzer? Ook is er ergens een subforum voor helpen met afstudeerprojecten hier op wereldwijzer.
Ik denk dat je op die 3 plekken meer reacties zal krijgen. Succes! :wink:

Via Wereldwijzer app