Vrijwilligers gezocht!!!!!

Beste

Wij zijn Amber, Jessie, Sofia en Vicky, leerlingen uit het 6e jaar Sociale Technische Wetenschappen van VTI- Spijker in Hoogstraten

Dit jaar maken wij een eindwerk. Wij kozen als onderwerp: “Vrijwilligerswerk in ontwikkelingslanden”. Onze onderzoeksvraag is "Waarom maken mensen de keuze om vrijwilligerswerk in ontwikkelingslanden te gaan doen? Wat is het effect op hun eigen leven?

Voor ons onderzoek wensen we erg graag vrijwilligers te interviewen. Zijn er vrijwilligers bereid om een interview af te nemen? Wij moeten het interview afnemen tussen 14 en 28 oktober.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
U kan ons contacteren via een priveberichtje!

Met vriendelijke groet

Amber Knoop
Sofia Alves Fernandes
Vicky Boudewijns
Jessie Vermeiren

Hoi Amber, Jessie, Sofia en Vicky,welkom op wereldwijzer!
Vaak komen hier studenten die nog respondenten zoeken voor hun (afstudeer)onderzoek. Natuurlijk zijn er reizigers die bereid zijn om jullie enquêtes in te vullen, en daarom hebben we ook een speciaal subforum: Help me met mijn onderzoek…

In bovenstaande link kunnen jullie je topics met daarin jullie enquêtes kwijt. Het is de bedoeling dat alle onderzoeken/enquêtes hier worden geplaatst, niet in verschillende landenfora. Plaats je onderzoek gelieve één keer, aangezien dubbele posts niet zijn toegestaan.

Mochten er vragen zijn, dan kun je ze in dit topic stellen, maar houdt de enquêtes/onderzoeken in Help me met mijn onderzoek…

Met vriendelijke groet,
georgessiam.