Eventjes voorstellen

Mijn echtgenote Lucie en ik, Rony, beiden gepensioneerd, besloten in 2008 een motorhome te huren voor twee weken om eens te testen of die vorm van reizen ons zou bevallen. Alhoewel het om een Van (omgebouwde bestelwagen) ging hebben we zodanig genoten dat we besloten er een aan te schaffen. Een Van vonden we wat klein en dus werd het een semi-integraal met twee slaapplaatsen. Na hem een jaar ten volle gebruikt te hebben werd besloten die in te ruilen voor een integraal met vier slaapplaatsen. Deze beslissing werd genomen omdat mijn vader ondertussen overleden was en mijn moeder nog gezond genoeg was om ons te vergezellen. We trachten de motorhome minimum drie maanden per jaar te gebruiken. Ondertussen zijn we al in Nederland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië, Sicilië, Engeland (tot noorden van Schotland) en Tsjechië geweest. Buiten er op uittrekken met de camper pikken we regelmatig een vliegvakantie mee. Volgende is stadsbezoek aan New York.

Hoi Rony, welkom op Wereldwijzer! Er zijn hier voldoende verhalen te vinden over roadtrips, dus lekker leesvoer.
Voor jullie volgende trip verwijs ik je graag door naar ons Amerika forum.