Hoi!
Ik ben Luca en heb mij net aangemeld op deze website. Ik hoop hier een reismaatje te vinden voor mijn reis komende zomer en leuke reistips te lezen en uit te wisselen (:
Sinds een paar jaar ben ik helemaal gek op reizen. Mijn eerste verre reis was naar Bali, een hele mooie ervaring! Vorige zomer ben ik 5 weken naar de Filipijnen geweest met een vriendin. We hebben hier eerst 3 weken vrijwilligerswerk gedaan op de Smokey Mountain in Manila en hebben daarna nog twee heerlijke weken gehad op een ander eiland, Palawan. Heerlijk die zon, natuur, onderwaterwereld en onbewoonde eilandjes! Verder ben ik naar Moskou, Turkije, Bosnië en wat landen in Europa geweest. Deze landen zijn een stuk dichter bij, maar waren stuk voor stuk ook super.
Mocht iemand vragen hebben over een van deze landen, tips willen of gewoon foto’s willen zien, dan wil ik je graag helpen!
Dit jaar heb ik een tussenjaar en ik zou graag nog een mooie reis willen maken in juni, juli en augustus voordat ik begin met de opleiding voeding en diëtetiek. Tijdens zo’n reis wil ik de cultuur van het land leren kennen, de echte high lights zien maar ook op minder toeristische plekjes komen, nieuwe mensen ontmoeten en natuurlijk een leuke tijd hebben. Ook wil ik zeker genieten op het strand, in de natuur en misschien wel onderwater… Het lijkt mij heel leuk om een duik te maken en misschien mijn PADI te halen! Ik zal een oproep plaatsen voor deze reis en hoop een leuk iemand te leren kennen die een beetje dezelfde plannen heeft (:
Liefs Luca