Even weg uit Groningen vanaf 6 juli-19 juli?

Onverhoopt loopt mijn vakantie anders dan gepland. Ik ben nu op zoek naar een leuke bestemming met een leuke en relaxte reisgeno(o)t(en) wie o wie heeft er een leuk idee? De zon in onmisbaar en de rest komen we vast wel uit!

Hoi Zuzanne,

Heb je inmiddels al wat in gedachten of gepland?
Bij mij hetzelfde verhaal, vakantieplannen gaan niet door, maar het lijkt me super om toch nog een dag of 10 weg te gaan! combinatie zon en een beetje actief zoals kanoen/raften/paardrijden lijkt mij geweldig, jij?

Hoi mede-Groninger, kan ik je nog enthousiast maken voor een poosje werken op een kruidenboerderij in de bergen van Toscane? Je krijgt eten en een bed en zit midden in de natuur. Ze hebben paarden en leven en kweken op z’n eco’s. Het schijnt heel erg cool te zijn, zie reacties op dit topic bij ‘vrijwilligerswerk’. En de zon schijnt gegarandeerd.

Ik ga zelf vanaf vrijdag, een maandje ofzo en wil de 2 vrije dagen pw gebruiken voor tripjes naar de gaafste plekkies van Toscane (en misschien op de trein naar Rome). En nu probeer ik nog zoveel mogelijk mensen te tippen omdat ik het ook veel gezelliger vind met reis- en werkgenoten. Ze hadden nl. nog heel weinig voor komende tijd…
Wie ik ben? Student Kunstgeschiedenis, 27 jaar, relaxt en ook liefhebber van de zon en het Zuiden.

Nou, ben benieuwd of je hier iets mee kan! grts. Pieter

suzzane ik ben hendri 30 jaar en kom uit garderen , ik zou ook graag naar de zon willen , ik
dacht zelf naar italie of iets dergelijks .
ik zoek een rustige en ontspannende vakantie em mischien kunnen we iets afspreken , groeten hendri