Even voorstellen

Hallo,

Ik ben een dame van 56 jaar en heb nog een paar beroepsjaren voor me. Graag zou ik me, zoals wellicht velen onder ons…voor de wintermaanden willen vestigen in een warm land, ik heb reeds in het buitenland gewoond dus ik weet wel wat het inhoudt. De natte en mistige koude winters ben ik hier meer dan zat. Eenmaal gestopt met werken wil ik graag de helft van het jaar onder de zon doorbrengen… met voorkeur van Spanje maar elders in het zuiden van Europa is ook goed.

Hallo Tesske en welkom bij ons !
Als je weet waar gaat je overwinteren, dan kunnen we meer doen voor je, namelijk je wordt begeleid naar de respectievelijk land forum en daar kun je vragen stellen die je interesseert.
Als je keuze gemaakt is, dan is half werk al gedaan.
Groetjes
Sopirla>>>

Hallo Tesske, ik denk er ook zo over, maar dan naar de Algarve.
Gr. Riet

Bedankt Riet voor je reactie, …de Algarve ken ik niet …nooit geweest trouwens, vind het alleen lastig dat ik zo een controle freak ben ik wil namelijk de taal spreken van het land waar ik ben, met spaans lukt dat wel maar portugees…aiai niet dus…ik voel me dan gehandicapt zie je.
Dus voor mij liefst Spanje, Frankrijk kan ook maar die zuidfranse mentaliteit ligt me niet zo, trouwens zeer duur en overvol met russen ondertussen…