Mijn naam is Sanne en ik ben een 37-jarige man uit Enschede. Ik kom uit een artistiek gezin en cultuur ligt dicht op mijn hart. Ik hou ook van retorica, geschiedenis en filosofie. En van de natuur.
Na vele malen van uitstel heb ik nu eindelijk de tijd voor mezelf gereserveerd om lange reizen te gaan maken en ik begin in Europa.
In de periode mei-oktober ga ik een road trip maken door Europa. Ik deel dit op in meerdere reizen. Ik wil graag naar oost Europa (Tsjechië + Polen) en de Ballistische staten als één van die reizen. Andere reizen kunnen zijn het Iberisch schiereiland, Italië of de Balkan. Voor de gelegenheid heb ik een Mini cabrio op de kop getikt. Ik wil graag veel zien en ontdekken. Ik ben van plan om licht te reizen maar neem wel een kleine tent mee.
Er is niets mis met alleen reizen maar ik vind het leuker om samen op reis te gaan. Ben je ook alleen en vind je het ook leuk om samen veel te zien en te ontdekken laat mij dan weten waar je heen wilt in Europa en in welke periode. Ik ben nu nog flexibel.