Hoi hoi,
mijn naam is Carin. Ik werk met onregelmatige diensten in de gezondheidszorg en heb hierdoor lekker veel ruimte om te reizen. Kids aan de studie, man graag aan het werk, ga daarom ook alleen op stap. Mijn motto: pluk de dag, boek een reisje :wereld:
De aarde is groot en mooi, daarom ga ik in principe niet terug naar een plek waar ik al geweest ben.
Ik hou van combi’s natuur - cultuur, waar ook wat te ondernemen valt.
Mijn camera gaat altijd mee, zodat ik thuis -ook jaren later- nog heerlijk kan nagenieten.
Ik heb gereisd als begeleider van mensen met een beperking en hiermee binnen Europa aardig wat gereisd.
Prive met onze (momenteel VW-)camper Europa doorkruist. Heerlijke vrijheid! Toppers waren Schotland, Noorwegen, Turkije. Hoog op mijn lijstje: IJsland en Ierland.
Stedentripjes alleen, met de kids of vrienden.
Met vriendinnen op reis geweest binnen Europa, doorgaans voor een week. Nog op mijn lijstje: Madeira, Zakynthos.
Verre reizen heb ik er een aantal zelf georganiseerd, pret met het gezin (Java, Bali, Peru, Tunesië, Marokko, NY, Amerika ten oosten van Las Vegas meerdere parken) en meermaals georganiseerd weg geweest (Namibie, Botswana, Kenia, Tanzania, Cuba, Ladakh, Sri Lanka, Patagonie). Nog op mijn lijstje, met stip op 1: Papoua Nieuw Guinea! Iemand die hier ook heen wil, mag me benaderen. Mijn man vind dit namelijk niks en alleen wil ik er niet naar toe.
Eenmaal ben ik 3 weken in mijn uppie met de camper naar zuid-Italie gereden (Amalfikust, Napels e.o.en van alles wat ik onderweg tegen kwam), wat me ook heel goed bevallen is. Italianen maken gemakkelijk contact. En ik ook Het waren leuke, verrassende weken, waar ik me geen moment verveeld heb.
Het lijkt me leuk op het forum tips en adviezen te lezen/krijgen. En wie weet, reizen we ooit samen.
Reizen is een verrijking en een feestje. Contacten met anderen kleuren mijn dag.
Misschien tot ziens!