Hallo,
Ik ben Barry de man van een stel.
Mijn vriendin is geadopteerd uit Brazilie.
Ik ben gewoon een Hollander.
Na mijn vriendin haar ouders terug gevonden te hebben na jaren zoeken.
Hebben wij heel veel contact met Brazilie en heb ik veel en vaak op Google gezocht naar informatie.
En tijdens mijn zoek akties kwam ik zeer vaak uit op dit forum en heb ik veel antwoorden gekregen.
Dit is ook de rede dat ik mijzelf hier heb aangemeld.
Volgend jaar komt mijn schoonfamilie hier een aantal weken in Nederland vertoeven.
En wij zullen ook naar Brazilie gaan om te kijken of het voor ons wat is.
Ik kan er zo werk krijgen en mijn vrouw ook aangezien merendeels van de familie eigen bedrijven heeft.
En papier werk is ook al geregeld mijn schoonmoeder werkt voor de Gemeente dus dat is allemaal al in kannen en kruiken.
Dus als het allemaal goed uitpakt willen wij misschien over een aantal jaar ons zelf gaan vestigen in de regio Minas Gerais.
Dus ik zal dit forum blijven volgen met alles wat er over Brazilie te vinden is.
Mvg: Barry en Bianca
Hoi Barry en Bianca,
Welkom op wereldwijzer,heb je al ondertussen het Brazilië Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichten posten alsook de ervaringen lezen van andere mensen die er al zijn geweest.
Succ6 nog met jullie toekomstplannen !
groet,georgessiam.
Bedankt voor het warme ontvangst Georgessiam.
Jazeker dat forum kwam ik steeds op uit via Google en heb daar al heel wat informatie vandaan.
Ik zal daar vast en zeker vaker te vinden zijn want het is een prima informatie bron en ook zeer vermakelijk.
Mvg: Barry en Bianca
Mijn naam is Marcel Tomasowa en ik heb een ‘fascinatie voor palmbomen’.
Palmbomen zitten in mijn DNA, het geeft mij het gevoel van vrijheid en het staat voor mij symbool voor het reizen naar paradijselijke oorden. Door mijn vele tropische reizen tref ik unieke plaatsen en ontmoet ik lokale bevolking. Ik houd er mooie reisverhalen en bijzondere herinneringen aan over. Dat unieke gevoel van reizen is vaak niet te beschrijven in woorden, je moet het beleven! Hierdoor ben ik een bedrijf gestart dat uit deze passie is ontstaan; “Pinpoint Your Travel”. Ik bied producten en online-diensten aan die voor de complete herbeleving van al je reizen zorgt.
Mijn missie is om het geluksgevoel die je tijdens je reizen ervaart vast te houden en te kunnen herbeleven. Dit doe ik door het tastbaar maken van al je reisbelevenissen met PinpointYourTravel.com