Wereldburgertje

Levensgenieters!

Vandaag is de dag dat ik me toch maar eens aanmeld op een forum waar reizen centraal staat.
Waarom? Omdat ik een plan heb dat redelijk vaag is in mijn hoofd en daarom graag meer ideetjes wil op doen om mijn reisplan voor aanstaande zomer concreet te krijgen!

Omdat ik als expat kind geleefd heb ben ik op veel bijzondere plekken geweest. Te veel om nog te weten, laat staan op te noemen.
Ik ben geboren op La Réunion (Indische Oceaan) en heb in Curacao, Zwitserland, België en Nederland gewoond.

Er zijn nog twee continenten waar ik niet ben geweest: Australië en Latijns-Amerika…
Nu is mijn plan om in mei of juni 2015 naar Brazilië te gaan, het trekt mij, ook al kan ik niet goed beargumenteren waarom juist dit land mij aantrekt… En bijvoorbeeld niet een kleiner Bolivia waar ik in een maand meer kan zien en ervaren.

Wellicht is dat wat ik hier hoop te vinden: meer concrete info en to do’s voor Brazilië en wie weet veranderd mijn reisplan hierdoor!

Carpe Diem,
Phie.

Welkom op Wereldwijzer, Phie!

Je kunt altijd even een kijkje nemen in het Brazilië Forum. Hier vind je vast meer informatie en tips.

1 like

Thanks, Danechka! I’m on it :slight_smile: