even voorstellen

Lotgenoten,
Mijn naam is Erwin Groenendijk en ik ben samen met mijn vriendin inmiddels in costa rica, newyork, canada, zuid afrika, vietnam en china geweest. Komende zomer willen we naar brazilie en daar heb ik wat vragen over. Vandaar de aanmelding op dit forum.
Dat we allemaal nog maar veel mogen reizen :slight_smile:
Groetjes,
Erwin Groenendijk

Hoi Erwin,welkom op wereldwijzer!

Nou mooie keuze om op reis te gaan naar Brazilië !

Ben je in Brazilie op vakantie dan ben je in een vakantie-land waar je een strandvakantie en/of een zonvakantie
uitstekend kunt combineren met een prachtige reis door de natuur.

Zit je nog met vragen,dan kan je altijd een berichtje posten op het Brazilië Forum
Succ6 nog met de voorpret Erwin !
groet,georgessiam.

Hallo Georgessiam,
Een vraag heb ik zeker en deze heb ik gepost bij het land brazilië. Ik wacht nog even op een reactie en dan kan ik verder met het plannen van de reis. Het word een combinatie van strand, stad en natuur.
We hebben er enorm veel zin in.
Alle tips zijn welkom :slight_smile:
Groetjes,
Erwin

Toeristen worden in Brazilië met open armen ontvangen. Dat merk je maar al te goed als je populaire bestemmingen als Fortaleze en Pipa aandoet,Erwin !
Ik veronderstel dat de prachtige stranden van Copacabana en Ipanema ook op jou lijstje staan zeker?
In iedergeval weet dat je nadien bij thuiskomst van je vakantie een koffer boordevol goede herinneringen aan overhoud.
Succ6 nog met je reisplannen,Erwin !