Even voorstellen

Hoi,

Ik ben Iwan Boskamp, geboren in Australie, opgegroeid in Nederland en nu weer geemigreerd naar Down Under!

Ik heb veel gereisd en doe nog regelmatig nieuwe bestemmingen aan. Ik ben ook een Campervan verhuur bedrijfje begonnen hier in het mooie West Australie omdat ik het leuk vind om veel reizigers te ontmoeten!

Ik zal de standaard lijst met vragen beantwoorden;

• Reizen, vakantie of emigratie?

Alle 3!

• Hoe heet je en waar woon je?

Iwan, en sinds een jaar of 5 woon ik in Bedfordale, dichtbij Perth in West Australie

• Verliefd, verloofd, verloren?

Getrouwd! (met een Aziatische van Hong Kong!)

• Welke landen heb je al bezocht?

Wow, hmm… de meeste landen in West-Europa, scandinavie, Australie, Maleisie, Singapore, Hong Kong, een stuk of wat eilanden in het caribisch gebied, Mauritius, Indonesie… ben er vast nog wat vergeten!

• Welke landen staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken?

Ik ben nog lang niet klaar met verder trekken door Australie, ik ga zeker terug naar Maleisie en wil nog naar Canada.

• Naar welk land wil je nooit meer?

Ik hoef niet terug naar Indonesie

• Wat is het vreemdste souvenir dat je ooit hebt meegenomen?

Een zaagvis tand uit Australie

• Wat is het leukste dat je in het buitenland hebt meegemaakt?

Kletsen met vreemden (locals!) en dan worden uitgenodigd om bij de mensen thuis te komen!

• Wat is het ergste dat je in het buitenland hebt meegemaakt?

Ik denk dat ik veel geluk heb gehad, ik heb nog geen vreselijke dingen meegemaakt…

• Mijn favoriete luchtvaartmaatschappij is…

Malasia Airlines

• Mijn favoriete luchthaven is…

Kuala Lumpur

• Mijn favoriete land is…

Australie

• Mijn favoriete stad is…

Parijs

• Mijn favoriete reisorganisatie is…

Mijn eigen! http://www.waexperts.nl

• Wat zijn je hobby’s?

Reizen, lezen, met de hond wandelen, vissen, kamperen, en alles IT

• Wat wil je verder nog kwijt?

Ik vind het leuk om mensen enthousiast te maken, vraag me vooral veel over West Australie!

Hoi Iwan, welkom op Wereldwijzer! Leuke manier van voorstellen. Je kunt andere reizigers vast van de nodige tips voorzien in ons Australie forum.