Even voorstellen

Hallo allemaal.

Mijn naam is Jan de Groot en ben 52 jaar oud.

Na nooit verder te zijn gekomen dan Spanje, wil ik nu mijn horizon verbreden door Guatemala.
Mijn dochter is nu oud genoeg om zichzelf te redden, dus ga ik dit jaar in november voor zes weken naar Guatemala, Spaans studeren. Lekker weg met de jaarwisseling en maar eens kijken hoe het daar is. Ben Nederland, eerlijk gezegd ook wel een beetje beu. Misschien ontmoet ik wel een mooie vrouw en blijf ik daar wonen, alhoewel ik die op foto’s van Guatemala nog geen mooie vrouw gezien heb en dat voor een land met 14 miljoen inwoners.

De Spaanse taal spreken gaat mij redelijk goed af, veel studies gedaan en heel vaak in Spanje geweest. Alleen ik wil het nog beter leren en heb begrepen dat men dat het beste in Guatemala kunt doen, omdat ze daar niet zo snel praten. Bovendien is het ook nog eens heel erg goedkoop, om daar te verblijven.

Kan iemand mij vertellen hoe het daar is, want heb wel veel gelezen van criminaliteit?

Groetjes, Jan

Hallo Jan, Welkom op Wereldwijzer! Dat is nogal een stapje zeg, van Spanje helemaal naar Zuid-Amerika! Voor vragen en tips kun je het beste terecht op het Guatemala forum, hier zitten de echte kenners.

1 like