Even voorstellen.....

Namaste,

Ik ben Sandra, 49 jaar en reis sinds 2006 graag naar India. Ook ben ik in Indonesië en Nepal geweest. Samen met mijn man, Rob, genieten wij volop en reizen graag met ons tweetjes. In december gaan we naar Gujarat en Zuid-India en ik ben me al wat aan het oriënteren. Mensen om mij heen begrijpen niet waarom we zo vaak naar India gaan maar dat is niet uit te leggen als je er niet bent geweest. Rob fotografeert graag, een aantal foto’s is te zien op hier klikken
Ik wens iedereen mooie reiservaringen toe.

Hartelijke groet,
Sandra

Hoi Sandra,welkom op wereldwijzer!
Nou India is een prachtig land om te bezoeken,het heeft alles: van tropische stranden, tot bergen, grote steden en jungle.Lekker en goedkoop eten en goede temperatuur!
Natuurlijk heeft India heeft veel te meer bieden dan tempels, gebouwen en steden. Door het hele land zijn vele mooie national parken te bezoeken, zoals Bandipur, Corbett, Kanha en Ranthambore National Park, dat bekend staat als tijgerreservaat, en Sasan Gir, waar een grote populatie leeuwen leeft.
Indien je nog op zoek bent naar meer informatie of tips moest hebben en je wilt die delen met de leden hier op wereldwijzer,dan kan je altijd een berichtje posten op het India Forum
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Sandra!
groet,georgessiam.