even voorstellen

Ik ben een getrouwde man van 60 (Albert) met 3 kinderen(2 dochters/1 zoon), waarvan de zoon zeer reislustig is. Mijn vrouw houdt niet van vliegen, zodat ik regelmatig alleen onze zoon bezoek. Samen hebben we een safari tocht gemaakt door Z-Afrika, Namibië, Botswana en Zimbabwe,diverse trips door Thailand en nu over enkele maanden samen naar de top van de Kinabalu Mountain in Maleisisch Borneo. Daarnaast (zakelijk) veel naar N-Amerika en met enige regelmaat naar China en Z-Korea. Ik hoop via forum berichten nieuwe reisinspiratie op te doen en nog meer uit de reizen te halen".

Hoi Albert,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al veel gereisd Albert,las ook dat je al een paar keer bent geweest naar Thailand,hoe waren je ervaringen over dit magische land Albert?
Tja …ik heb ook de reismicrobe te pakken,reizen is vooral een manier om wakker te worden: de hitte voelt anders, de kou is niet zoals thuis en de mensen klinken en ruiken anders,dat gevoel heb ik over reizen.
In iedergeval kan je hier op wereldwijzer terecht met al je vragen op de verschillende landen forums.
Succ6 nog met je reisvoorbereidingen,Albert!
groet,georgessiam.