Even voorstellen

Ik ben Dionne, 35 jaar. Getrouwd en moeder van 2 kinderen.
Voor de kinderen geboren waren hebben wij samen verschillende reizen gemaakt naar Canada, Equador, Zuid-Afrika (2x), Namibië, Botswana en Zimbabwe. Toen de kinderen klein waren dichterbij huis gebleven. Slovenië, Denemarken, Canarische eilanden, Azoren, Oostenrijk gehad.
Sinds 3 jaar reizen wij weer ver, nu gaan de kinderen gezellig mee. Met hen hebben we Japan, Thailand en Sri Lanka ontdekt. Zoveel anders is reizen met kinderen. Meer beperkt maar ook zoveel meer vrijheid.

Onze kids zijn het gewend, willen niets anders. Vragen zich af wanneer we nou eens echt ver gaan. Alhoewel ze een weekje Landal ook heerlijk vinden.

Voor volgend jaar staat Costa Rica op de planning. We wachten op toestemming werkgevers, dan boeken we tickets. Hotels boeken we ook van te voren, we willen een vierpersoonskamer en graag een zwembad.

Ik vind het leuk om tips te geven over bestemmingen waar we zelf zijn geweest. Hopelijk kan ik een goede bijdrage leveren aan dit zeer informatieve forum.

Groetjes Dionne

Hoi Dionne,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden,hoe waren je reiservaringen over Thailand?
Ik vraag je dit maar omdat het na al die jaren dat ik er al kom mijn tweede thuis is geworden.
Zelf ben ik gefascineerd door het Noorden van Thailand,met zijn schitterende watervallen en nationale parken zoals Doi Inthanon.
Zoals je zelf al hebt aangeven in je berichtje,kan je altijd je tips kwijt op de verschillende landen forums hier op wereldwijzer!
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

Wij vonden Thailand helemaal geweldig. Het was onze eerste verre reis met onze kinderen, toen 3 en 6 jaar. De aftrap voor nog meer mooie reizen.
Alles was goed, het eten, klimaat en alles wat we gezien en gedaan hebben. We zijn in noord, midden en zuid Thailand geweest. Prachtig.

Wie weet gaan we nog eens heen, maar er is nog zoveel te zien in de wereld.