Even voorstellen

Hoi, ik ben Ilse en ben 26 jaar.
Ik werk fulltime in de jeugdhulpverlening en ben in mijn vrije tijd met vriendinnen, winkelen of lekker aan het handballen.
Ik reis ieder jaar naar het huis van mijn ouders in Griekenland.
Ik hou ook van verre reizen en ben twee jaar geleden naar Thailand geweest. Dit jaar zijn mijn plannen om naar Brazillie te gaan.

Hoi Ilse,welkom op wereldwijzer!
Nou Thailand is een prachtig land om te bezoeken,zelf ga ik morgen voor 20 dagen naar het land van de glimlach.
Hoe waren je ervaringen trouwens met Thailand Ilse,ben je ook in het noorden geweest of heb je de zuidelijke provincies aangedaan tijdens je rondreis?
Wat betreft Brazilië,dit land heeft enorm veel te bieden, een aantal highlights zijn; de watervallen van Foz do Iguaçu, Rio de Janeiro, bruisende stad met de wereldberoemde Copacabana, het Amazone-gebied, Olinda en Recife, met Nederlandse invloeden en natuurlijk de beste stranden ter wereld in Natal en João Pessoa. Waar je ook bent, de Braziliaanse bevolking is overal even vrolijk, vriendelijk en enthousiast.
Natuurlijk zal je nog met een rits vragen zitten Ilse,wel je kan altijd een berichtje posten op het Brazilië Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 met de voorpret Ilse!
groet,georgessiam.:chin: