Even voorstellen

Hoi ik ben Michel 36 en woon in de provincie Utrecht

Mijn reisvirus begon in 2000 toen mijn ouders met schitterende verhalen terug kwamen uit Australie, ik dacht ik wil daar ook heen
Destijds heb ik 6 weken de tijd gehad om de omgeving van Sydney te verkennen en heb ik tijdens een zéér zeldzame regenachtige dag ayes rock en omgeving bezocht
In 2003 ben ik nogmaals in Australie geweest als onderdeel van een reis naar Maleisie en Thailand.
Ook heb ik 1 jaar in Thailand gewoond omdat ik toen een Thaise vriendin had dus ben redelijk mijn weg vinden in het land en voornamelijk Bangkok.
1 van de mooiste reizen die ik heb ondernomen is de reis met de transmongolie express naar Peking om vervolgens een een paar evenementen tijdens de Olympische spelen mee te maken, en daarna een rondreis door China te maken.

Naast een paar interrail tripjes ben ik oa in New York mei 2001 en 2003, San Francisco, Las Vegas, Singapore geweest.

Mijn reisplannen staan op dit moment in de koelkast omdat ik werkloos ben.
Maar ik zou graag nog een lange reis willen maken door zonder te vliegen naar Indonesie en misschien naar Australie te reizen.

Groeten Michel

Hoi Michel,welkom op wereldwijzer !
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden,ook mijn favoerite Thailand staat er ook bij vermeld.
Nou ik wil je niet waterachtig maken maar morgen vertrek ik voor 20 dagen naar het land van de glimlach.
In iedergeval als je met vragen zit over een bepaald land,dan kan je bij ons hier op wereldwijzer terecht op de verschillende landenforums.
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Michel en hopelijk vind je op korte tijd een leuke baan,zodat je je zinnen kan zetten op reizen.
Groet,georgessiam.:chin: