even voorstellen

Hallo Ik ben Helma en 63 jaar getrouwd en niet wat je noemt een echte wereldreizigster (Ik vlieg niet graag). De landen waar ik geweest ben zijn België, Frankrijk, Luxemburg, Duitsland, Griekenland (Samos), Italië, Denemarken, Noorwegen, Zweden, Finland, De steden die ik bezocht heb zijn Boedapest, Praag, St Petersburg, en Warschau. De laatste jaren verplaatsen mijn man en ik ons met onze bus-camper voornamelijk door Scandinavië. Vorig jaar een prachtige reis gemaakt langs de de kustlijn van oost Denemarken Over de brug naar Zweden langs de zuid en oost kust. Door Finland naar Noordkust Noorwegen vanaf grens Rusland Vervolgens langs de westkust (ook door de Lofoten) en zuidkust van Noorwegen weer terug.
Op dit moment verblijf ik door omstandigheden langdurig (4 tot 7 maanden) in Kenia aan de oostkust. (vliegangst moeten overwinnen;-))Graag wil ik via deze website voornamelijk gebruik maken van Info op het forum over Kenia.

Hoi Helma,welkom op wereldwijzer!
Nou jullie hebben al aardig wat landen bezocht in Europa,hoe waren je ervaringen met Finland?
Wat betreft vliegen,ik heb ook dikwijls last om in een vliegtuig te stappen,heb alles al geprobeerd maar niets lukte.
Toen heb ik via mijn huisarts pillen laten voorschrijven([acton) en ik moet zeggen bye bye vliegangst.
Ik las in je berichtje dat je info zoekt over Kenia?
Wel Helma heb je al ondertussen het Kenia Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van andere mensen die er al zijn geweest of er momenteel wonen
Succ6 nog met de voorpret,Helma !
groet,georgessiam.

Hoi Helma!
Waar aan de kust verblijf je? Zuiden of noorden van Mombasa (moest je met de ferry of niet? Ferry is namelijk zuidkust) Ik (Nederlandse) woon aan de zuidkust, samen met mijn Keniaanse man en bijna 1-jarige dochtertje. Als je vragen hebt of ik je ergens mee moet helpen, neem dan gerust contact met me op: via een pm berichtje !

Via Wereldwijzer app