even voorstellen!

Hallo allemaal,

Als Zuiderbuur op dit forum terechtgekomen; graag even voorstellen!

Ik ben net 32 geworden, woon in Brugge, België.
Heb een leuke baan (Sales/Marketing) die mij toch de mogelijkheid geeft om geregeld vrij te nemen en wat van de wereld te ontdekken.
In mijn vrije tijd ben ik veel met muziek bezig (schouwspelartiest en muzikant), ben into events, en als de mogelijkheid zich aanbiedt ga ik ook nog even het water in om te duiken.

Recentelijk heb ik het hiken ontdekt. Enkele ambitieuze dagtochten heb ik er al opzitten, en een paar weken terug een meerdaagse met de rugzak in Frankrijk gedaan. Vrij de natuur in, het heeft toch wat. Het wisselen van seizoenen houdt me niet tegen; integendeel.

Ik trek er graag op uit met rugzak en tent, maar even graag hou ik ook van “luxe” reizen. Uitersten op dat vlak trekken mij wel aan. Grenzen verleggen!

In mijn vriendenkring is het vaak moeilijk om de agenda’s op elkaar af te stemmen. Er alleen op uit trekken is niet zozeer aan mij besteed. Vandaar ook dat ik mij hier heb aangemeld bij jullie.

Graag zal ik het forum volgen, en als het lukt wat reizen plannen. Dus: reisgenoten altijd welkom. Contacteer me gerust; momenteel ben ik dus nogal into hiking met de rugzak en tent.

Bedankt voor het lezen, en ik zie jullie wel ergens op het forum!
Hartelijke groet,
Bart

Hoi Bart,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je al wandelend de wereld verkent,je beleeft dan alles veel intenser en je ziet veel meer van de natuur.
Welke afstanden leg je zoal per dag af,en stippel je gewoonlijk van tevoren je routes uit?
Nou ik las in je berichtje dat je een meerdaagse hebt gedaan in Frankrijk,hoe waren je ervaringen?
Nog geen plannen om van uit Brugge de Pelgrimsroute naar Santiago de Compostella te gaan doen?
In iedergeval wens ik je nog veel wandelgenot toe,Bart!
met vriendelijke groet,georgessiam.

Bedankt!
Per dag doe ik 15 tot 20 km ongeveer. Kan er ook van afhangen als men in een schitterende streek vertoeft, dan is het gewoon pauzes inlassen om van de natuur te genieten.

Tijdens de 3 dagen Franse Ardennen (2,5 wandelen) waren het op de kop 40 km. De ervaringen waren unaniem positief, en vaak ook grensverleggend. Super om daar nu op terug te kunnen kijken, en evenzeer reikhalzend naar de toekomst toe. Steeds meer wordt mogelijk, steeds de comfortzone wat verder uitbreiden.

De pelgrimsroute heb ik zeker in gedachten, al zal die wel een aantal jaar in de koelkast steken voor mij. Maar zeker en vast wil ik die (of toch een deel ervan) doen. In Brugge zijn er op verschillende plaatsen schelpen ingewerkt in de straatstenen en voetpaden; onmogelijk om ze te “vergeten” :).

groet,
Bart