Even voorstellen ...

Hey, ik ben Bart, 46 jaar uit Alken, België. Ik ben al 6 jaar samen met Eduardo uit Sao Paulo, stilaan werken wij een situatie uit om eindelijk te kunnen samenwonen. Waar dat zal zijn is nog even niet duidelijk … het kan Brazilië worden, maar evengoed NYC of Canada …
Tot dat moment zien we elkaar enkele keren per jaar tijdens een vakantie. Nu bereiden we een Zuid-Amerika trip voor, die zal plaats vinden in de herfst van 2014. Zijn er mensen die hieromtrent tips kunnen geven ? Locaties, bezienswaardigheden, transportfaciliteiten, voordelen, nadelen, verblijfplaatsen … alles wat ons hierbij kan helpen is welkom. Ik reageer op elke tip met grote dankbaarheid. Tot binnenkort ? Groeten, Bart.

Hoi Bart,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat jullie plannen hebben om rond te toeren in Zuid Amerika.
Peru is zeer bijzonder land om naar op reis te gaan,Het toeristische stadje Cuzco is een zeer veelzijdig. Cuzco is gelegen in de ‘Sacred Valley’ waarin een groot aantal Inca ruïnes te vinden zijn. Maar ook in de stad zelf zijn nog her en der sporen te vinden van dit oude Andes-volk.
Indien je nog met vragen zit Bart,dan kan je altijd een berichtje posten op de verschillende Zuid Amerikaanse landen Forums die hier aanwezig zijn op wereldwijzer.
Succ6 nog met de voorpret,Bart!
groet,georgessiam.

Dank je wel, Georges, ben enorm tevreden met de Wereldwijzer site … ben er niet weg te slaan op het moment, zoveel info om te lezen en te delen … echt te gek! Ik zal hier zeker vinden wat ik zoek! Bedankt voor de info ivm Cuzco … i’ll put it on my list !! Greetz, Bart.

Nou das met alle plezier gedaan,Bart!
Ook kan je veel informatie vinden in reisboeken,misschien is langs gaan bij de plaatselijke bibliotheek?
Succ6 nog met de voorbereidingen Bart,en laat ons nadien iets weten hoe je rondtrip was verlopen.
groet,georgessiam.

Zal ik zeker doen, Georges !! Thx voor de feedback!

Hoi Bart,hoe staat het met de voorbereidingen,weet je al ondertussen welke Zuid Amerikaanse landen je gaat bezoeken?