Zuid Amerika 7 Aug 2003 Vertrekken

Hoi,

Ik ben op zoek naar een leuke :smiley: reisgenoot van ongeveer 20 t/m 40 jaar (ik ben zelf 27 jaar oud) voor de maanden augustus september oktober om naar Zuid Amerika te gaan.

Dit alles via Lonley planet info gids en Trotter Gids reizen en niet met een groep liever met twee of drie mensen.
Ik wil een hoop zien van de cultuur natuur en misschien ook nog te paard een klein stukje als dat mogelijk is.

Mijn route zie je hieronder
Wat ik in gedachten heb er er makkelijk van kan afwijken als jij andere leuke ideeen heb !!!

Seline :slight_smile:

Peru
Lima

Cusco

• Hier is de “lost city of the INCA” vlak bij In Parque Nactional Manu deze gaat per trein vanaf Cusco.

Puno
Ligt aan een meer “lake titacaca hier werden vroeger offers in het meer gegooid” leuk voor een sportief dagje en indianen dorpen waar ik ook kan slapen waar onder het rieten eiland.

Bolivia
La Paz - Cochabamba - Santa cruz - Sucre

Potosi
Zoute vlaktes

Uyni - Tupiza - Villazon

Argentina
??? ben nog druk aan het lezen !!

Mendoza
Het hart van de wijn country en leuk voor activiteiten

Chili
Santiago - Chillan - Temuco - Pucon - Valdivia - Osorno - Puerto montt - Coyhaique - Torres del Paine - Puerto Natales

Punta Arenas
(vliegveld is ook hier) watervallen en mooie meren een aanrader van de majestic spots.

en misschien door naar Ushuala voor excursies naar Antarctica

Spreekt dit je aan mail me heel snel wat er zijn nog maar twee weken te gaan.
selineroos@hotmail.com

He Seline,

ik reageer niet als mogelijke reisgenoot, maar ik vroeg me af waarom je je hele reis al zo vast hebt gelegd. Lijkt het je niet leuker om ter plekke te bekijken waar je heen gaat dan je aan zo’n strak schema te moeten houden? Daarbij lijkt het erg veel wat je allemaal wilt in slechts drie maanden.
Zelf ga ik binnenkort ook die kant op, maar heb voor drie landen zes maanden uitgetrokken en dat vind ik al veel in een keer.
Ik zou graag willen weten hoe jij daar over denkt en of je hier al ervaring mee hebt.

groeten Douwe :slight_smile:

Hoi,

Me route ligt nog niet vast, maar ik heb wel het idee waar ik naar toe wil en wat ik wil zien. Dat is meer de bedoeling. De punten die ik beslist niet wil missen.

Dit alles in drie maanden is makkelijk te doen.

Zes maanden in drie landen kan ook maar ligt er aan wat je wilt gaan doen en wat je wilt zien. Persoonlijk heb ik er geen zin er in om twee weken ergens te blijven hangen meer zo van 2 a 4 dagen en dan weer nieuw avontuur. Echte ervaring hiermee nee, maar kennissen van me genoeg wel en op hun advies hou ik dit vast.

p.s. kijk hier ook even is ideaal als je aankomt
http://www.gotoperu.com/index.php?lang=nl

xx
Seline