Ik ben Leo, ben de hele wereld al rondgereisd, van Zuid Africa tot Noordkaap, van New Zealand tot California, de Trans Siberië Expressie naar Beijing vanaf Moskou, Mexico, Caribieën , alle 6 de Nederlandse Antillen, alle landen van Europa op Albanië na, Thailand, Turkije, kan nog wel even doorgaan, en dan gewandeld van St.Jacobiparochie in Fryslan naar Santiago de Compostella in España. Nu wil ik volgend jaar met m’n VW T 4 camper naar Beijing gaan rijden, maar moet nog de nodige info bij elkaar krijgen.
Hoi Leo,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je plannen hebt om met je VW T 4 camper naar China te rijden!
Het zal wel een hele onderneming worden om de 30000km te overbruggen.
Tegenwoordig staat de Chinezen toe dat je met je eigen voertuig China doorkruist, maar na een hele papierwinkel word je aan de grens wel verplicht een Chinese nummerplaat op je wagen te hangen en een Chinese gids mee te nemen.(goedkoop is dat niet)
In iedergeval laat je goed informeren,Leo!!
Indien je nog met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten op het China Forum
Succ6 nog met de voorbereidingen,Leo!
groet,georgessiam.
Dank voor je reactie, Georgessiam, dat het niet goedkoop zou zijn weet ik,het is momenteel ook bij mij in onderzoek stadium, als het te gek word wijzig ik mijn eindbestemming, de wereld is groot en mooi genoeg!
Groeten Thelonelywalker