Even voorstellen...

Hallo allemaal,

Mijn naam is Shirley en ik ben 24 jaar oud. Sinds 23 juni 2009 ben ik al lid van wereldwijzer, maar ben de laatste jaren niet echt actief geweest. Nu zit ik er aan te denken om in december 2013 of januari 2014 voor een paar maanden weg te gaan. Alleen nu is de vraag waar naartoe. In het verleden ben ik al in Laos, Vietnam, Cambodja, Thailand (niet echt bezocht, meer gebruikt om door te reizen), Indonesië, China en Mexico geweest. Alleen waren deze reizen redelijk kort en soms georganiseerd. Nu wil ik dus echt in mijn eentje in een aantal landen door Azië gaan reizen om daar cultuur te snuiven, het strand, natuur en feestjes te bezoeken. Ik zit onder andere te denken aan Thailand, Myanmar, Japan en Maleisië. Maar Nieuw Zeeland en Australië lijken mij ook geweldig. Dus heeft iemand leuke tips/ ervaringen? Zijn deze landen als vrouw alleen te doen?

Groetjes :dag:

Hoi Shirley,welkom op wereldwijzer!
Nou in Thailand tref je veel soloreizigers aan, zoals backpackers en alleenstaanden, die er voor kiezen om alleen te reizen,Shirley !
Het kan plezierig zijn om uw eigen keuzes te maken zonder afhankelijk van anderen te zijn of rekening te moeten houden met de wensen van uw reispartner.
Indien je nog met vragen zit over dit magisch land dat Thailand is,wel dan kan je altijd een berichtje posten op het Thailand Forum
Succe6 nog !
groet,georgessiam.