Even voorstellen

Ik ben Liesbeth Folkertsma, woon samen met mijn partner Bart en dochter Amina in Nordhorn ( Duitsland) en wellicht dat wij nogmaals emigreren.
Wij reizen erg graag. De afgelopen jaren zijn we in Gambia, Egypte, Dominicaanse Republiek, Mexico, Venezuela, Frankrijk, Hongarije, Polen en Tunesië geweest.
We zijn gebonden aan de schoolvakanties, maar dat weerhoudt ons niet om er zoveel mogelijk op uit te trekken. Wij gaan deze zomer naar Oostenrijk ( Karinthië) en dan naar Slovenië.

Hoi Liesbeth,welkom op wereldwijzer !
Je kiest er wel een hele mooie regio uit in Oostenrijk ! :slight_smile:
Het landschap van Karinthië wordt gedomineerd door bergen, waarvan een aantal gebieden ook nationaal park zijn. In het noordwesten, op de grens met Tirol en Salzburgerland, ligt de Hohe Tauern, met de hoogste berg de Großglockner.
Dit is het grootste nationaal park van Midden-Europa en een geliefde plek voor wandelaars en bergbeklimmers !
In iedergeval kan je altijd met je vragen terecht in het Oostenrijk forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met de voorbereidingen,Liesbeth !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

Hallo Georges,

Hartelijk dank voor jouw reactie. Wij gaan naar Karinthië om te kijken of we daar willen gaan wonen. Dit is de voorkeur van mijn partner en ik wil het eerst goed bekijken. :slight_smile:
Jij gat graag naar Thailand? Ga je naar de kust of meer het binnenland verkennen?

Groet,

Liesbeth

Nou gewoonlijk trek ik met de motor door Thailand,beginnende van uit Bangkok zo richting Buriram,Roy Et,Si Saket vandaar uit gaat het richting Ubon Ratchathani,Mukdahan enz enz… eindbestemming de roos van het noorden,Chiangmai!
Nou ik ga heel graag naar Thailand,Liesbeth!
Zelf kom ik er al van 1980 naar dit prachtig land,zit al aan zo’n 66 keer Thailand momenteel.(dit terzijde)