Even voorstellen...

Hallo,

Wij zijn Harrold en Yvonne. Beiden gek van motorrijden en hebben het plan opgevat om over een paar jaar een motorreis te maken van NL naar Mongolië en wellicht wel terug.
Alle info is bruikbaar, dus mocht je ervaring hebben met een dergelijke reis…laat dan even een berichtje achter.
Ook de Himalayalanden staan hoog op ons lijstje, alleen weten we niet of het zo handig is om nu door Iran en Pakistan te reizen??? Iemand recente ervaring met deze landen?

groetjes Harrold en Yvonne

Hoi Harrold en Yvonne,welkom op wereldwijzer!
Nou ik ben ook een fervent motorrijder,ik maak dikwijls lange ritten door Thailand.
Nu ik weet niet ofdat je het uiterste noorden van Mongolië gaat bezoeken Harrold,daar hebben ze prachtige meren zoals de Khovsgol Nuur (een zoetwatermeer)
In het Hustai Nationaal Park leven Przewalskipaarden in de vrije natuur. Het park ligt ongeveer 100 km ten zuidwesten van Ulaanbaatar. In het park leven ook andere dieren, zoals de lynx en een aantal roofvogels. Het is handig om een gids mee te nemen naar het park omdat je hier makkelijk kan verdwalen.
Indien je nog met vragen zit,dan kan je die altijd stellen in het wereldwijzerforum hier op wereldwijzer!
Succ6 nog met jullie voorbereindingen Harrold en Yvonne !
groet,georgessiam.