Even voorstellen

Hoi Allemaal,

Mijn naam is Monique, 22 jaar en nieuw op het forum. Het duurt nog even maar ik ga proberen om eind dit jaar voor een half jaar lang mee te gaan met Mercy Ships. Een vrijwilligersorganisatie die met een hospisch schip langs de westkust van Africa varen om zo de aller armste van medische hulp te voorzien. Ik zou graag mee willen als fysiotherapeut, maar weet nog niet of er ook daadwerkelijk plaats voor mij is. Via Dit reisforum wil ik een beetje kijken wat andere mensen zoal voor vrijwilligerswerk of studie in het buitenland gedaan hebben, en wat eventueel nog mogelijkhede voor mij zijn als dit niet door gaat.

Verder doe ik ook nog wel aan wat snoepreisjes: aankomende maart staat Egypte op de planning voor een duikvakantie! Nou… dat was het wel zo’n beetje als je tips hebt voor gave reizen of medische gerealteerde studies in het buitenland zou ik ook graag tips ontvangen!

Groetjes,
Monique

Hoi Monique,welkom op wereldwijzer!
Duiken in Egypte is een ervaring die u niet snel zal vergeten Monique !
Egypte is bij iedereen bekend vanwege zijn eeuwenoude geschiedenis en vele schatten
Eén van Egypte’s mooiste schatten ligt echter verborgen onder water. (rode zee)
Geen land ter wereld is zowel onder als boven water zo mooi als Egypte.
Ook aan de westkust van de Rode Zee ligt Hurghada,je vind daar prachtige zandstranden en schitterende koralen.
Indien je nog met vragen zit dan kan je die altijd stellen in het Egypteforum hier op wereldwijzer!
Succ6 nog met je voorbereidingen alsook met het vrijwilligerswerk.
groet,georgessiam.